Archiwa kategorii: Blade & Soul

Warlock

Krzykliwa i zuchwała klasa, która przyzywa duchy przy pomocy zaklęć i talizmanów.

Warlock będzie dostępny w Blade & Soul od 2.03.2016 ( update Unchained ). Z tej okazji zaplanowano specjalne streamy:

  • o 19:00 25.02 – oficjalny livestream na temat Warlocka,
  • od 22:00 (26.02) do 2:00 (27.02) – kilku streamerów będzie grało jako Warlock.

Warlock

Warlock jest kolejną klasą w Blade & Soul, która atakuje z odległości, ma dużą siłę oraz bardzo małą odporność. Wiele jego umiejętności posiada długi czas castowania i jeszcze dłuższe cooldown’y, dlatego wymaga od gracza użycia jednej z dwóch strategii: trzymania przeciwnika na dystans lub obezwładnieniu go wystarczająco długo, aby móc rzucić najpotężniejsze zaklęcia, zmniejszając przy tym cooldown na pozostałych umiejętnościach dzięki idealnemu wyczuciu czasu. Czytaj dalej Warlock

Mushin Tower – piętra 1–7

W odległych czasach, gdy Naryu Empire rządziło całym światem, najwięksi mędrcy stworzyli wieżę tak wysoką, że sięgała nieba. Powstała w jednym celu: jako miejsce do trenowania Mushin’a, spadkobiercy królewskiego rodu Naryu Empire. Tylko poprzez rygorystyczny trening, przeciwko różnorodnym zagrożeniom, Mushin mógł zostać bogiem pośród ludzi, przewyższając wszystkich swoją zdumiewającą sprawnością oraz walecznością. Wojownicy z całego świata gromadzili się przy Mushin Tower, w nadziei że zmierzą się z wyzwaniami jakie oferuje wieża oraz zdobędą prawo do walki z samym Mushin’em.

Po upadku Mushin’a wieża została zamknięta, ale w obliczu zagrożenia przed jakim stanął świat ze strony Jinsoyun, ponownie otworzyła swe wrota. Mistrzowie sztuk walki z całego świata niezwłocznie ruszyli w jej stronę, aby zmierzyć się z wyzwaniami jakie oferuje, przezwyciężyć zagrożenia i udowodnić sobie, że mogą się równać z samym Mushin’em.

Główna Hala

Każdy wojownik zaczyna na samym dole wieży, ale na szczęście parter Mushin Tower jest dobrze wyposażony, pomagając każdemu w przygotowaniu się do żmudnej wędrówki, która na niego czeka. W Mushin Hall znaleźć można unikalnych sprzedawców z rzadkimi przedmiotami, miejsce do ćwiczeń, gdzie każdy może doskonalić swoje umiejętności, a także arenę dla tych, którzy chcą ćwiczyć w przyjacielskich sparringach z osobami na swoim poziomie. Od tego momentu można się tylko piąć w górę! Każdy musi zacząć od pierwszego piętra i wypracować sobie drogę w górę wieży, ale powracający do niej wojownicy mogą opuścić kilka pięter, aby dostać się do wyższych poziomów. Dzięki temu nie muszą marnować czasu na walce z przeciwnikami, których dawno temu przewyższyli. Czytaj dalej Mushin Tower – piętra 1–7

Blackram Supply Chain

Zinfiltruj bazę Blackram i przełam ich kontrolę nad Eastern Continent.

Blackram Marauders od wielu lat są klątwą ciążącą nad Earthen Realm. Po tym jak opanowali morze mogą swobodnie terroryzować zarówno imperium Stratus, jak i Talus. Podczas gdy Southern Continent jest terytorium charyzmatycznego kapitana Gwon, wody Eastern Continent służą za dom East Fleet dowodzonych przez pompatycznego admirała Hae Mujin. Ale admirał jest człowiekiem, który przemierza morza z własnych powodów, pozostawiając swoją flotę w rękach jednego z najbardziej przerażających piratów, jakich znał świat.
Pomimo jej młodej i prawdopodobnie dziecięcej natury, Vice Admiral Poharan jest znana w całym Earthen Realm jako prawdziwy dowódca Blackram. Grono potężnych i lojalnych wojowników służy jej jako generałowie i stróże. Jej ideą pluszowych zwierzaków jest para masywnych, krwiożerczych Saberfangów (Lily i Rose), które towarzyszą jej bez względu na to gdzie pójdzie. Oprócz tego, ta mała Marauder nosi ze sobą niszczycielski minigun i potężne ładunki wybuchowe, aby siać spustoszenie wśród tych, którzy ośmielą się rzucić jej wyzwanie.
Jako wnuczka admirała Hae Mujin i nadzorca Blacram Supply Chain, Poharan jest największym (i zarazem najmniejszym) zagrożeniem, z jakim ten region musiał się kiedykolwiek zmierzyć. Wszystko zależy od dzielnych wojowników, którzy zinfiltrują bazę Blackram i przerwą ich kontrolę nad Eastern Continent. Wielu próbowało, ale jak do tej pory, nikomu się to nie udało i wszyscy polegli pod radosnym atakiem Poharan.

Bossy w Blackram/E. Fleet Supply Chain

Gatekeeper Slashimi

Czytaj dalej Blackram Supply Chain

Admiral Hae Mujin blackram marauders blackram supply chain e. fleet supply chain Hae Mujin poharan Vice Admiral Poharan

Bloodshade Harbor

Admiral Hae Mujin pragnie zemścić się za pokonanie jego wnuczki, Vice Admiral Poharan. Hae Mujin jest przywódcą Blackram Marauders i dowodzi swoimi podopiecznymi z Bloodshade Harbor. Wejście do ich bazy operacyjnej jest misją, mającą na celu pozbycie się ich przestępczej działalności z ich własnego terenu. Z pewnością będziesz chciał/a przyprowadzić ze sobą grupę silnych i dzielnych  wojowników, aby poradzić sobie z taką ilością przeciwników.

Screenshots_150719_0171

Podstawowe informacje

Level: 45
Tryb: 6- oraz 4-osobowy
24-osobowa wersja: Nightshade Harbor
Lokalizacja: Moonwater Plains – Blackram Shipyard

Czytaj dalej Bloodshade Harbor

Admiral Hae Mujin Bloodshade Harbor Cobalt Widow Munitions Officer Blood Mane Scarlet Widow Venomous Thrasher

Blade & Soul najlepszą grą MMORPG według MMOsite

Portal MMOsite zorganizował głosowanie na najlepszą grę MMORPG 2015 roku. Po kilku tygodniach znamy zwycięzcę i jest nim Blade & Soul.

Blade & Soul najlepszym MMO

Podczas pierwszej rundy Blade & Soul znalazło się na podium, aż w 6 kategoriach:

  • Most Anticipated, czyli najbardziej oczekiwane MMO (2 miejsce),
  • Game Style – Favorite Action MMO (2 miejsce),
  • Game Feature – Best Soundtrack (2 miejsce),
  • Game Feature – Best Community (2 miejsce),
  • Game Feature – PvP (1 miejsce),
  • Game Feature – Best Innovation (2 miejsce).

Podczas drugiej rundy Blade & Soul wygrało z takimi tytułami jak Black Desert oraz Tree of Savior.

Źródło: link1 , link2 .

blade & soul mmorpg najlepsze mmo

Gemy i przemiana przedmiotów

Zwiększ swoją siłę dzięki crafcie oraz gemom.

Gemy

W Blade & Soul ubrania nie mają najmniejszego wpływu na statystyki postaci, jedynie broń, akcesoria oraz Soul Shield dodają do nich różne bonusy. Ulepszając swoją broń lub znajdując nowe akcesoria bądź części Soul Shield możesz ciągle zwiększać swoją siłę; dodatkowo swoje statystyki możesz zwiększyć poprzez używanie gemów. Lepsze bronie (o wyższej jakości) posiadają miejsca na dodatnie gemów i można w nich umieścić kryształy o różnych kolorach (Ruby – Rubin, Citrine – Cytryn, Sapphire – Szafir, Emerald – Szmaragd, Amethyst – Ametyst, Peridot – Olwin, Diamond – Diament), o różnych poziomach jakości (triangular – trójkąt, square – kwadrat, pentagonal – pięciokąt, hexagonal – sześciokąt), dzięki którym możesz dostosować swoje umiejętności i jeszcze lepiej przygotować postać do walki. Czytaj dalej Gemy i przemiana przedmiotów

gemy

Blade Dancer

Blade Dancer jest prawdziwą hybrydą – łączy w sobie damage i stance od Blade Master’a z nakładaniem buffów oraz walką żywiołami Force Master’a. Jest to klasa dostępna wyłącznie dla rasy Lyn, dlatego może wykorzystać swoją drobną posturę, aby z łatwością wyprowadzać potężne ataki. W związku z tym, że klasa ta cierpi na brak dobrej obrony Blade Master’a oraz cc Force Master’a, opiera się ona głównie na zwrotności przy unikaniu ataków. Czytaj dalej Blade Dancer

Questy Daily

Dowiedz się więcej na temat powtarzalnych zadań w Blade & Soul oraz nagród, które za nie dostaniesz.

Zadania polegające na ratowaniu świata rzadko kiedy mogą zostać skończone. Od samego początku swojej podróży będziesz wciągnięty w walkę dobra i zła, oraz nieustannie będziesz parł naprzód, aby osiągnąć swój cel. Ale tak na prawdę pewne zadania nigdy się nie kończą. Te zadania koncentrują się wokół ciągle powracających problemów regionalnych, oferując Ci możliwość ciągłego oferowania pomocy i otrzymywania za nią dodatkowych nagród.

Czytaj dalej Questy Daily

daily

Force Master

Force Master to klasa, która atakuje z dystansu i może się pochwalić bardzo potężnymi czarami. Może atakować zarówno pojedyncze jednostki, zadawać obrażenia obszarowo, jak i znacząco ograniczać poruszanie się przeciwnika. Jednak przez to wszystko ma dużo słabszą obronę, ograniczoną liczbę ucieczek i wymaga od gracza ostrożnego zarządzania swoim Focus (Chi). Oprócz tego Forcemaster jest jedną z niewielu klas, która bardzo polega na debuffach. Należy pamiętać, że we właściwych rękach Force Master jest bardzo potężną klasą.

Force Master używa umiejętności, które zadają obrażenia od ognia i lodu. Dzięki przejściu w Fire Mode Stance lub Frost Mode Stance, Forcemaster może używać jeszcze potężniejszych zaklęć. Pomimo, że nie wszystkie umiejętności wymagają odpowiedniej postawy, to każdy FM musi wiedzieć jak i kiedy ich używać.

Fire Mode Stance posiada bardzo potężne umiejętności i odpowiada głównie za zadawanie obrażeń. Skille ogniste nakładają na przeciwnika stacki (Ember), które mogą zostać zdetonowane (po zebraniu pięciu), aby zadać dodatkowy damage oraz podpalić (Burn) przeciwnika. Podpalony przeciwnik otrzymuje dodatkowe obrażenia od ognistych umiejętności.

Frost Mode Stance to głównie umiejętności defensywne, pozwalające na kontrolę przeciwnika, a także skille regenerujące Focus. Warto pamiętać o tym, że umiejętności lodowe zwiększają obronę Force Master’a. Nieustanne używanie lodowych umiejętności na przeciwniku spowoduje nałożenie na niego debuffu (Chill), który ograniczy jego prędkość poruszania się. Z odpowiednią ilością stacków Force Master może zamrozić (Freeze) przeciwnika, a przy odpowiednim użyciu skilli może trzymać przeciwnika w miejscu, całkowicie niezdolnego od walki (Deep Freeze).

Gra jako Force Master

Force Master skupia się na zadawaniu obrażeń od ognia lub lodu, ale nie wszystkie umiejętności są ogniste lub lodowe. Przykładowo Force Master może przebić się przez obronę przeciwnika i przyciągnąć go do siebie przy użyciu Phantom Grip, dusząc go i trzymając w powietrzu zanim wyssie z niego jego życie, uderzy go uwolnioną energią lub powali go, wyrzucając przy tym na znaczną odległość.

Dzięki odpowiedniemu ekwipunkowi, umiejętności ogniste lub lodowe będą zadawały dużo więcej obrażeń. Dlatego budowanie swojej postaci pod te dwa typy obrażeń da Ci dużą przewagę, zwłaszcza gdy dotrzesz do end-game’owych instancji.

Jeśli chodzi o walkę w grupie, umiejętności obszarowe Force Master’a pomagają w szybkim eliminowaniu przeciwników, a nakładany przez niego debuff (Burn) pozwala na skuteczne redukowanie życia bossa, aż do zera. Natomiast przejście do Frost Mode Stance pozwala na odizolowanie i spowolnienie mniejszych mobów, które  mogą zostać przywołane przez bossa. W przypadku, gdy aggro przejdzie z innego członka party na FM, może się zamienić w lód, przez co będzie niewrażliwy na obrażenia i niemożliwy do zaznaczenia – zanim się rozmrozi, aby uwolnić swoją moc.

Na Arenie PvP słabości Force Master’a stają się jeszcze bardziej widoczne. Ograniczona ilość ucieczek, wraz z długim cd tych umiejętności sprawia, że granie jako Force Master wymaga dużo więcej od gracza, niż zwykłe wybieranie kiedy korzystać z lodowych bądź ognistych umiejętności. Przedkładanie umiejętności, których można użyć natychmiast, wykonujących się z bardzo dużą prędkością oraz takich, które mogą przebić się przez obronę przeciwnika ponad umiejętności zadające dużą ilość obrażeń, może pomóc Force Masterowi stawić czoła pozostałym klasom.

Zwykłe combo

  1. Blazing Palm (LMB)
  2. Phantom Grip (4)
  3. Blazing Wall (V)
  4. Phantom Push (2)
  5. Inferno (X)
  6. Blazing Beam (2) (Dragonchar) Tier 2 Stage 3

  1. Blazing Palm (LMB)
  2. Inferno (X) Tier 2 Stage 2
  3. Blazing Palm (LMB)
  4. Meteor Shower (V) (Blazing Wall) Tier 2 Stage 2
  5. Blazing Palm (LMB)
  6. Short Fuse (C) Tier 2 Stage 1

  1. Frost Palm (RB)
  2. Cold Snap (Z) (Ice Coil) Tier 3 Stage 3
  3. Dragonwhorl (3)
  4. Ice Rain (2) (Dragonchar) Tier 3 Stage 4
  5. Ice Rain (2)
  6. Ice Rain (2)
  7. Ice Rain (2)
  8. Ice Rain (2)

PvP Combo

  1. Glacial Beam (3) Tier 3 Stage 3
  2. Blaze Step (Q)
  3. Frost Palm (RB) Tier 4 Stage 1
  4. Blazing Palm (LMB) Tier 4 Stage 2
  5. Impact (1) Tier 3 Stage 1
  6. Fire Storm (Tab) Tier 4 Stage 2
  7. Frost Palm (RB)
  8. Blazing Palm (LMB)
  9. Rising Blaze (Z) Tier 2 Stage 2
  10. Phantom Grip (4)
  11. Bolt Bash (1)
  12. Frost Palm (RB)
  13. Blazing Palm (LB)
  14. Inferno (X) Tier 3 Stage 2

Źródło: link .