Screenshots_150716_0771

Patch Rising Waters – szczegóły

Wraz z patchem Rising Waters otrzymamy dodatkowe funkcje, eventy i nowy content na 45 lvl.

Serwery będą wyłączone 10.02.2016 r. od 13:00 do 19:00.

Bloodshade Harbor/Nightshade Harbor

Zmierz się z samym Admiral Hae Mujin (liderem Blackram Pirate) w nowych instancjach:

  • Bloodshade Harbor – 6- i 4-osobowa wersja,
  • Nightshade Harbor – 24-osobowa instancja.

Przewodnik po Bloodshade Harbor/Nightshade Harbor

Mushin Tower – piętra 1–7

Dostań się na najwyższe piętro Mushin Tower (1-osobowej fioletowej instancji), aby zdobyć wspaniałe nagrody.

Przewodnik po Mushin Tower

Rising Waters – szczegóły

Ogólne:

  • Zostaną dodane Hongmoon Levele, czyli od tego momentu będzie można zdobywać doświadczenie na 45 lvl. Każdy poziom (odblokowanych zostanie 5 leveli) pozwoli Wam rozdać dodatkowy punkt w drzewku umiejętności, a także zwiększy statystyki.
  • Nowy Daily Dash będzie dostępny przez 8 tygodni, aż do 6.04.2016 r.
  • Zostaną dodane achievementy za Bloodshade Harbor, Nightshade Harbor, Mushin’s Tower oraz kilka innych.
  • Zostaną dodane nowe loading screeny.
  • Od tego momentu będziecie mogli mieć 4 strony (zamiast 3) ze skillami w Martial Tome.
  • Poprawiono problemy z chatem (gildyjnym i party) dla niskich leveli.
  • Poprawiono problemy z kolizjami i dostępem do zablokowanych miejsc.

Klasy:

  • Nowe skille Hongmoon będą dostępne dla każdej z klas! Będzie je można odblokować przy użyciu Secret Hongmoon Skill Scroll z 4-osobowej wersji Bloodshade Harbor.
  • Wszystkie Hongmoon Skille będą kosztować 2 punkty.
  • Zostaną dodane nowe (przykładowe) buildy dla każdej z klas.
  • Jeśli będziecie mieli Knock Down i dostaniecie Stun lub Daze, nie będziecie mogli użyć skilli, których używaliście podczas KD.
  • Jeśli będziecie mieli Knock Down lub Daze i do tego dostaniecie Stun, nie będziecie mogli użyć Retreat (F).
Assassin
  • Hongmoon Skill:
    • Assassin ma dostęp do Shadow Slash (3) Tier 5.
Blade Dancer
  • Hongmoon Skill
    • Blade Dancer ma dostęp do Lightning Draw (C) Tier 5.
  • Divebomb (F)
    • Divebomb (Tier 2 and Tier 3) zwiększono szybkość castowania.
    • Divebomb (Tier 2 Stage 2) zwiększono damage i od teraz skill ten będzie miał 9-sekundowy cd. Oprócz tego będzie powalał przeciwników znajdujących się dookoła celu oraz będzie się castował z maksymalną prędkością, o ile wcześniej zostanie użyty Sunder (RB).
  • Take Flight (F)
    • Dodano Take Flight (Stage 2), który zadaje dodatkowy damage.
    • Przeniesiono Take Flight (Tier 1 Stage 1) do Tier 2 Stage 1 i zmniejszono koszt użycia tego skilla do 0 Focus.
  • Vortex (Tab)
    • Vortex (Tier 3 Stage 3) odnawia 4 Focus (zamiast 6) od przerwania statusu „Snared”.
  • Multislash (2)
    • Multislash (Stage 2) odnawia 1 Focus za każde uderzenie.
    • Multislash (Stage 2) zadaje dodatkowy Wind Damage i zmniejsza cd na Whirling Scourge (V) za każde uderzenie, o ile nauczyłeś/aś się Wind Focus.
    • Multislash (Tier 3 Stage 2) zwiększono prędkość castowania.
  • Anklebiter (3)
    • Anklebiter (Tier 3 Stage 1) zwiększono zasięg działania skilla z 3m do 5m.
Blade Master
  • Hongmoon Skill
    • Blade Master ma dostęp do Lightning Draw (4) Tier 5.
  • Cyclone (LMB)
    • Dodano Stage 3, który nie zwiększa Threat podczas używania.
  • Flicker (LMB)
    • Flicker (Stage 1 and Stage 2)zadaje Lightning Damage.
    • Flicker (Stage 3) zadaje Flame Damage.
    • Zwiększono damage tego skilla.
  • Flock of Blades (V)
    • Flock of Blades odnawia 24 Focus przez 12 seconds.
Destroyer
  • Hongmoon Skill
    • Destroyer ma dostęp do Emberstomp (3) Tier 5.
  • Power Slam (Z)
    • Power Slam (Stage 2) daje Daze na przeciwnikach w zasięgu użycia skilla na 1 sekundę (było 3 sek.).
  • Pile Driver (F)
    • Knock Down będzie tylko na jeden cel (do tej pory był to skill obszarowy).
Force Master
  • Hongmoon Skill
    • Force Master ma dostęp do Inferno (X) Tier 5.
  • Burning Soul
    • Dodanie punktu do Burning Soul zwiększy damage i/lub efekt Blazing Palm (LMB), Dragonblaze (F), Fire Fury (F), Blazing Wall (V) i Meteor (V).
  • Frozen Soul
    • Dodanie punktu do Frozen Soul zwiększy damage i/lub efekt Frost Palm (RMB), Dragonfrost (F), Frost Fury (F), Cold Snap (Z), Snowball (X) i Frost Tornado (X).
  • Blazing Palm (LMB)
    • Blazing Palm (Tier 3 Stage 1) będzie teraz generować jedną Fire Orbit za każdy critical hit.
    • Blazing Palm (Tier 4 Stage 2) został przeniesiony do Tier 3 Stage 2.
  • Frost Palm (RMB)
    • Kosztuje 1 Focus, ale został zmniejszony damage.
    • Frost Palm (Tier 2 Stage 1) zadaje większy Cold damage zamiast redukować koszty użycia skilla (Focus).
    • Frost Palm (Tier 3 Stage 1) został usunięty.
  • Fire Fury (F)
    • Zadaje damage przez 3 użycia. Zwiększono damage skilla.
  • Frost Fury (F)
    • Zadaje damage przez 3 użycia. Zwiększono damage skilla.
  • Dragonblaze (F)
    • Zwiększono damage skilla i ma on większy priorytet niż Fire Fury (F) i Frost Fury (F).
    • Zmniejsza cooldown Blazing Wall i Meteor Shower (V) o 3 sekudny o ile nauczyłeś/aś się Burning Soul.
  • Dragonfrost (F)
    • Zwiększono damage skilla i ma on większy priorytet niż Fire Fury (F) i Frost Fury (F).
    • Zmniejsza cooldown Blazing Wall i Meteor Shower (V) o 3 sekudny o ile nauczyłeś/aś się Frozen Soul.
    • Dragonfrost przebija Parry.
  • Dual Dragons (F)
    • Dual Dragons można castować podczas poruszania się i nie trzeba czekać na wykonanie skilla.
    • Dual Dragons przebija Parry, ma 18 sekund cd i większy zasięg działania – 16m (do tej pory było 12m).
    • Dual Dragons ma wyższy priorytet niż Dragonblaze i Dragonfrost.
    • Dual Dragons (Tier 3 Stage 1) zadaje mniejszy damage.
    • Dual Dragons (Stage 2) został usunięty.
  • Heatwave (Tab)
    • Heatwave (Stage 3) daje 2x Knock Down.
    • Heatwave (Stage 4) został dodany.
  • Force Blast (1)
    • Force Blast (Stage 4) zadaje większy damage.
  • Cold Snap (Z)
    • Cold Snap (Stage 3) daje Ice Rain (2) maksymalną szybkość castowania.
  • Snowball (X)
    • Snowball (Tier 3 Stage 1, Tier 4 Stage 1, Tier 5 Stage 1) ma teraz 36 sekund cd.
    • Frost Tornado (Tier 3 Stage 3) generuje Frost Orb.
  • Inferno (X)
    • Inferno (Base and Stage 1) ma 45 sekund cd.
    • Inferno (Tier 1 Stage 1) zostanie zwiększony Ranged Attack Speed.
    • Inferno (Tier 2 Stage 1) zadaje większy damage.
    • Inferno (Tier 5 Stage 1) zadaje większy damage i można użyć bez Focus o ile w coś się trafi.
  • Short Fuse (C)
    • Short Fuse przebija Parry.
    • Short Fuse (Tier 2 Stage 1) zadaje Burn na 10 sekund.
    • Short Fuse (Tier 2 Stage 2) zadaje Burn na 5 sekund.
    • Short Fuse (Tier 2 Stage 1 and Tier 2 Stage 2) dodaje 1 stack krwawienia (Bleed).
    • Short Fuse (Tier 3 Stage 1 and Tier 3 Stage 2) zadaje większy damage.
  • Divine Veil (C)
    • Divine Veil (Stage 1) odnawia więcej HP.
  • Meteor Shower (V)
    • Meteor Shower (Stage 2) zadaje więcej obrażeń celom, na które działa Burn.
  • Frost Sheathe (V)
    • Frost Sheathe (V) zamyka gracza i jego party w Frost Prison na 5 sekund (zamiast 3 sek.).
Kung Fu Master
  • Hongmoon Skill
    • Kung Fu Master ma dostęp do Comet Strike (4) Tier 5.
  • Tiger’s Pounce (LMB)
    • Minimalny zasięg castowania to 5m.
  • Searing Blow (F)
    • Searing Blow (Stage 3) zadaje Flame damage.
    • Searing Blow (Tier 3 Stage 3) zmniejsza cd Searing Palm (X) o 7 sekund.
  • Smite (F)
    • Dodano Stage 4, który umożliwia użycie Hellfire Kick (4) i Searing Palm (X).
    • Smite (Stage 1 i Stage 4) umiejscawia Cię 2m od celu.
    • Smite (Tier 3 Stage 1) odnawia 4 Focus przez 2 sekundy.
    • Smite (Tier 2 Stage 4) umożliwia użycie Hellfire Kick (4)
    • Smite (Tier 3 Stage 4) umożliwia użycie Hellfire Kick (4) i Searing Palm (X)
  • Ice Guard (Tab)
    • Ice Guard (Stage 3) można użyć natychmiast i zamraża w obszarze 8 metrów (do tej pory było 5m).
  • Elbow Smash (1)
    • Elbow Smash (Tier 3 Stage 2 i Tier 4 Stage 2) ma cd 0.4 sekundy. Został zmniejszony z 1.3 sekundy (w grze pojawia się informacja, że jest Instant)
  • Swift Strike (2)
    • Swift Strike (Stage 3) to Tiger Strike (Stage 3) i zadaje obszarowy Flame Damage.
    • Tiger Strike (Stage 4) zadaje damage na obszarze 4m (do tej pory było 3m).
  • Shin Kick (3)
    • Shin Kick (Stage 2) zadaje Wind damage.
  • Hellfire Kick (4)
    • Hellfire Kick zadaje Flame damage.
  • Flurry (C)
    • Flurry (Tier 4 Stage 1) zmniejsza cooldown Searing Palm (X) o 5 sekund za uniknięcie obrażeń lub dodatkowego efektu (zmniejszono z 6 sekund).
    • Flurry (Tier 4 Stage 2) zmniejsza cooldown Searing Palm (X) o 3 sekundy za uniknięcie obrażeń lub dodatkowego efektu (zwiększono z 2 sekund).
Summoner
  • Hongmoon Skill
    • Summoner ma dostęp do Rumblebees (RMB) i Super Sunflower (RMB) Tier 5.
  • Rosethorn (LMB)
    • Zwiększono podstawowy damage.
    • Rosethorn (Tier 1 Stage 1) zwiększa Ranged Attack Speed.
    • Rosethorn (Tier 2 Stage 1) zwiększa Consecutive Cast Speed.
    • Rosethorn (Tier 3 Stage 1) przebija Parry.
    • Rosethorn (Tier 4 Stage 1) odnawia 1 dodatkowy Focus za każdy critical hit.
    • Rosethorn (Tier 2) został przeniesiony do Rosethorn (Tier 3).
  • Rumblebees (RMB)
    • Rumblebees (Stage 1) zadaje mniejszy damage.
    • Rumblebees (Tier 2 Stage 2) można używać podczas poruszania się i w niewidzialności.
    • Rumblebees (Tier 3 Stage 1) zadaje dodatkowy damage za każdy critial hit zamiast zadawać dodatkowy damage za natychmiastowe castowanie.
    • Rumblebees (Tier 5 Stage 1) może zostać użyty natychmiast na cel, który ma Stun, Daze i Phantom Grip dodatkowo Knock Down, Airborne i Pin.
    • Rumblebees (Tier 5 Stage 2) nie spowalnia przeciwników.
    • Rumblebees (Tier 5 Stage 2) może zostać użyty natychmiast na cel, który ma Stun, Daze i Knock Down, dodatkowo Grapple i Airborne.
    • Rumblebees (Tier 5 Stage 2) może zostać użyty natychmiast podczas poruszania się.
  • Farewell (F)
    • Farewell (F) ma cooldown 10 minut.
    • Członkowie grupy, którzy zostaną wskrzeszeni przy użyciu Farewell są niewrażliwi na 5 ataków przez 5 sekund.
    • Farewell wskrzesza członków party ze 100 % HP (było 50%).
    • Członkowie party, którzy zostali wskrzeszeni przy użyciu Farewell nie mogą być wskrzeszani przy użyciu Helping Paw (LMB) przez 10 minut.
  • Flying Nettles (F)
    • Flying Nettles (Tier 2 Stage 2) anuluje skille Defensywne u przeciwnika, który znajdzie się w zasięgu działania skilla.
    • Flying Nettles (Tier 3 Stage 2) resetuje cooldown Rumblebees (RMB) i uniemożliwia przeciwnikowi używanie dashów oraz doskoków przez 6 sekund.
  • Thorn Strike (2)
    • Zwiększono z 9 sekund do 18 sekund cooldown podstawowego ataku Tier 1 Stage.
  • Clawnado (C)
    • Zadaje dodatkowy damage na przeciwnikach będących pod wpływem Flying Nettles i Briar Patch.
  • Uppercut (V)
    • Uppercut ma 18 sekundowy cooldown.
  • Bombs Away (V)
    • Zadaje dodatkowy damage na przeciwnikach będących pod wpływem Flying Nettles i Briar Patch.
  • Huzzah! (Z)
    • Huzzah! (Base Skill  Tier 1 Stage 1) zwiększono odnawianie HP z 20% do 30%.
    • Huzzah! (Tier 2 Stage 1) zwiększono odnawianie HP z 40% do 60%.
  • Lunge (Tab)
    • Familiar dobiegnie teraz szybciej do przeciwnika.

User Interface

  • Interfejs Martial Tome został ulepszony i teraz zawiera dodatkowe filtry oraz opcje sortowania.
  • Naprawiono interfejs Recommended Skills.
  • Naprawiono problem z przezroczystością w Hongmoon Store.
  • Usunięto powiadomienia dla nieaktywnego contentu z Clock UI.
  • Dodano możliwość dostosowania Clock UI do wybranych stref czasowych.
  • Zmieniono ikonkę do Salvage.
  • Poprawiono problem z przyciskiem Exit w PIN/OTP UI.
  • Poprawiono błędy z bannerami w grze na rozdzielczości 4K.

PvP

  • Witajcie w Przedsezonie PvP! Sezon rozpocznie się 10.02.2016 r. i potrwa do 9.03.2016 . Od tego momentu za każdą walkę będziecie dostawać Zen Beans, które wymienicie u NPC. Nagrody zostaną rozdane na koniec sezonu, na podstawie posiadanego przez Was rankingu.
  • Dodano nowy interfejs – PvP ranking.

Przedmioty

  • Bronie Awakened Pirate i True Pirate są dostępne i mają zwiększony bonus do critical damage.
  • Bronie Awakened Pirate i True Pirate mają efekt odnawiania 100% Focus, zaczynając od Stage 1.
  • Awakened Siren i wyższe bronie mają teraz szansę na odnowienie 100% Focus (zamiast 70%).
  • Awakened Siren i wyższe bronie zadają większy damage.
  • Dodano nagrody za Zen Ben do zakładki Premium Membership w Dragon Express.
  • Dodatkowe przedmioty mogą być teraz schowane do Wardrobe.
  • Zmieniono przepis na Blackwyrm Roar Resist Charm.
  • Zmieniono nagrody za 4- i 6-osobową wersję Blackram Supply Chain.

Localization

  • Poprawiono błędy związane z niepasującymi do siebie nazwami w Craftingu i Gatheringu.

System

  • Dodano optymalizację i ulepszono wydajność.
  • Naprawiono problem z kupowaniem NCoin poprzez Hongmoon Store.
  • Ulepszono wsparcie dla klawiatur AZERTY.
  • Ulepszono wiadomości z błędami.

Źródło: link .

16 myśli nt. „Patch Rising Waters – szczegóły”

  1. yeyy buffnijmy bezmuzgiego Blade Dancera :D! bo jest zbyt mało op…

    Odpowiedz
    1. True. PvP w tej grze jest trochę hmm nie do końca zbalansowane tak to powiedzmu

      Odpowiedz
  2. Zamiast „nerfić” klasy postaci, które nad wyraz były zbyt mocne „zbuffowali” i to całkiem mocno. Zostały usunięte lub zmniejszone jakieś małe buffki i Tier’y szkoda gadać. Myślałem, że jednak będzie nerf dla mojego ForceMaster’a ale widzę na plus. Jestem ciekaw jak będą wyglądały przyszłe „balansy” postaci.

    Odpowiedz
  3. Nom, a podobno postacie miały być zbalansowane :/

    btw. z tym wardrobe, czyli teraz soby bez premium będą mogły schować zdobyte ubrania ?

    Odpowiedz
    1. Problem jest taki, że nie mamy 50lvl. Co za tym idzie ciężko cokolwiek zbalansować :/ Gdybyśmy dostali starą wersję skilli (przewidziane na 45 lvl) byłoby dużo lepiej.

      Osoby bez premium nie będą mogły korzystać z szafy :(

      Odpowiedz
      1. A czy jak wrzuce stroje do szafy to czy po skończonym premium one nadal w niej będą?

        Odpowiedz
  4. Też dostaliście crasha jak odpalaliście b & s że client serwera jest nieprawidłowy?

    https://scr.hu/0qeuf/iz0r1

    Wyżej link z podglądem. Też wam wyskoczyło coś takiego?

    Odpowiedz
    1. Serwery nie działają i dlatego otrzymałeś ten komunikat. Musimy zaczekać do momentu kiedy włączą serwery, a niestety nie podali godziny ;/

      Odpowiedz
  5. Fakt faktem nerf na destroyera na pvp był potrzebny ,ale tak furie znerfić na pve to bezsensu teraz na dungeonach człowiek się tylko denerwuje

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *