Wraz z patchem Rising Waters otrzymamy dodatkowe funkcje, eventy i nowy content na 45 lvl.
Serwery będą wyłączone 10.02.2016 r. od 13:00 do 19:00.
Bloodshade Harbor/Nightshade Harbor
Zmierz się z samym Admiral Hae Mujin (liderem Blackram Pirate) w nowych instancjach:
- Bloodshade Harbor – 6- i 4-osobowa wersja,
- Nightshade Harbor – 24-osobowa instancja.
Przewodnik po Bloodshade Harbor/Nightshade Harbor
Mushin Tower – piętra 1–7
Dostań się na najwyższe piętro Mushin Tower (1-osobowej fioletowej instancji), aby zdobyć wspaniałe nagrody.
Rising Waters – szczegóły
Ogólne:
- Zostaną dodane Hongmoon Levele, czyli od tego momentu będzie można zdobywać doświadczenie na 45 lvl. Każdy poziom (odblokowanych zostanie 5 leveli) pozwoli Wam rozdać dodatkowy punkt w drzewku umiejętności, a także zwiększy statystyki.
- Nowy Daily Dash będzie dostępny przez 8 tygodni, aż do 6.04.2016 r.
- Zostaną dodane achievementy za Bloodshade Harbor, Nightshade Harbor, Mushin’s Tower oraz kilka innych.
- Zostaną dodane nowe loading screeny.
- Od tego momentu będziecie mogli mieć 4 strony (zamiast 3) ze skillami w Martial Tome.
- Poprawiono problemy z chatem (gildyjnym i party) dla niskich leveli.
- Poprawiono problemy z kolizjami i dostępem do zablokowanych miejsc.
Klasy:
- Nowe skille Hongmoon będą dostępne dla każdej z klas! Będzie je można odblokować przy użyciu Secret Hongmoon Skill Scroll z 4-osobowej wersji Bloodshade Harbor.
- Wszystkie Hongmoon Skille będą kosztować 2 punkty.
- Zostaną dodane nowe (przykładowe) buildy dla każdej z klas.
- Jeśli będziecie mieli Knock Down i dostaniecie Stun lub Daze, nie będziecie mogli użyć skilli, których używaliście podczas KD.
- Jeśli będziecie mieli Knock Down lub Daze i do tego dostaniecie Stun, nie będziecie mogli użyć Retreat (F).
Assassin
-
Hongmoon Skill:
- Assassin ma dostęp do Shadow Slash (3) Tier 5.
Blade Dancer
-
Hongmoon Skill
- Blade Dancer ma dostęp do Lightning Draw (C) Tier 5.
-
Divebomb (F)
- Divebomb (Tier 2 and Tier 3) zwiększono szybkość castowania.
- Divebomb (Tier 2 Stage 2) zwiększono damage i od teraz skill ten będzie miał 9-sekundowy cd. Oprócz tego będzie powalał przeciwników znajdujących się dookoła celu oraz będzie się castował z maksymalną prędkością, o ile wcześniej zostanie użyty Sunder (RB).
-
Take Flight (F)
- Dodano Take Flight (Stage 2), który zadaje dodatkowy damage.
- Przeniesiono Take Flight (Tier 1 Stage 1) do Tier 2 Stage 1 i zmniejszono koszt użycia tego skilla do 0 Focus.
-
Vortex (Tab)
- Vortex (Tier 3 Stage 3) odnawia 4 Focus (zamiast 6) od przerwania statusu „Snared”.
-
Multislash (2)
- Multislash (Stage 2) odnawia 1 Focus za każde uderzenie.
- Multislash (Stage 2) zadaje dodatkowy Wind Damage i zmniejsza cd na Whirling Scourge (V) za każde uderzenie, o ile nauczyłeś/aś się Wind Focus.
- Multislash (Tier 3 Stage 2) zwiększono prędkość castowania.
-
Anklebiter (3)
- Anklebiter (Tier 3 Stage 1) zwiększono zasięg działania skilla z 3m do 5m.
Blade Master
-
Hongmoon Skill
- Blade Master ma dostęp do Lightning Draw (4) Tier 5.
-
Cyclone (LMB)
- Dodano Stage 3, który nie zwiększa Threat podczas używania.
-
Flicker (LMB)
- Flicker (Stage 1 and Stage 2)zadaje Lightning Damage.
- Flicker (Stage 3) zadaje Flame Damage.
- Zwiększono damage tego skilla.
-
Flock of Blades (V)
- Flock of Blades odnawia 24 Focus przez 12 seconds.
Destroyer
-
Hongmoon Skill
- Destroyer ma dostęp do Emberstomp (3) Tier 5.
-
Power Slam (Z)
- Power Slam (Stage 2) daje Daze na przeciwnikach w zasięgu użycia skilla na 1 sekundę (było 3 sek.).
-
Pile Driver (F)
- Knock Down będzie tylko na jeden cel (do tej pory był to skill obszarowy).
Force Master
-
Hongmoon Skill
- Force Master ma dostęp do Inferno (X) Tier 5.
-
Burning Soul
- Dodanie punktu do Burning Soul zwiększy damage i/lub efekt Blazing Palm (LMB), Dragonblaze (F), Fire Fury (F), Blazing Wall (V) i Meteor (V).
-
Frozen Soul
- Dodanie punktu do Frozen Soul zwiększy damage i/lub efekt Frost Palm (RMB), Dragonfrost (F), Frost Fury (F), Cold Snap (Z), Snowball (X) i Frost Tornado (X).
-
Blazing Palm (LMB)
- Blazing Palm (Tier 3 Stage 1) będzie teraz generować jedną Fire Orbit za każdy critical hit.
- Blazing Palm (Tier 4 Stage 2) został przeniesiony do Tier 3 Stage 2.
-
Frost Palm (RMB)
- Kosztuje 1 Focus, ale został zmniejszony damage.
- Frost Palm (Tier 2 Stage 1) zadaje większy Cold damage zamiast redukować koszty użycia skilla (Focus).
- Frost Palm (Tier 3 Stage 1) został usunięty.
-
Fire Fury (F)
- Zadaje damage przez 3 użycia. Zwiększono damage skilla.
-
Frost Fury (F)
- Zadaje damage przez 3 użycia. Zwiększono damage skilla.
-
Dragonblaze (F)
- Zwiększono damage skilla i ma on większy priorytet niż Fire Fury (F) i Frost Fury (F).
- Zmniejsza cooldown Blazing Wall i Meteor Shower (V) o 3 sekudny o ile nauczyłeś/aś się Burning Soul.
-
Dragonfrost (F)
- Zwiększono damage skilla i ma on większy priorytet niż Fire Fury (F) i Frost Fury (F).
- Zmniejsza cooldown Blazing Wall i Meteor Shower (V) o 3 sekudny o ile nauczyłeś/aś się Frozen Soul.
- Dragonfrost przebija Parry.
-
Dual Dragons (F)
- Dual Dragons można castować podczas poruszania się i nie trzeba czekać na wykonanie skilla.
- Dual Dragons przebija Parry, ma 18 sekund cd i większy zasięg działania – 16m (do tej pory było 12m).
- Dual Dragons ma wyższy priorytet niż Dragonblaze i Dragonfrost.
- Dual Dragons (Tier 3 Stage 1) zadaje mniejszy damage.
- Dual Dragons (Stage 2) został usunięty.
-
Heatwave (Tab)
- Heatwave (Stage 3) daje 2x Knock Down.
- Heatwave (Stage 4) został dodany.
-
Force Blast (1)
- Force Blast (Stage 4) zadaje większy damage.
-
Cold Snap (Z)
- Cold Snap (Stage 3) daje Ice Rain (2) maksymalną szybkość castowania.
-
Snowball (X)
- Snowball (Tier 3 Stage 1, Tier 4 Stage 1, Tier 5 Stage 1) ma teraz 36 sekund cd.
- Frost Tornado (Tier 3 Stage 3) generuje Frost Orb.
-
Inferno (X)
- Inferno (Base and Stage 1) ma 45 sekund cd.
- Inferno (Tier 1 Stage 1) zostanie zwiększony Ranged Attack Speed.
- Inferno (Tier 2 Stage 1) zadaje większy damage.
- Inferno (Tier 5 Stage 1) zadaje większy damage i można użyć bez Focus o ile w coś się trafi.
-
Short Fuse (C)
- Short Fuse przebija Parry.
- Short Fuse (Tier 2 Stage 1) zadaje Burn na 10 sekund.
- Short Fuse (Tier 2 Stage 2) zadaje Burn na 5 sekund.
- Short Fuse (Tier 2 Stage 1 and Tier 2 Stage 2) dodaje 1 stack krwawienia (Bleed).
- Short Fuse (Tier 3 Stage 1 and Tier 3 Stage 2) zadaje większy damage.
-
Divine Veil (C)
- Divine Veil (Stage 1) odnawia więcej HP.
-
Meteor Shower (V)
- Meteor Shower (Stage 2) zadaje więcej obrażeń celom, na które działa Burn.
-
Frost Sheathe (V)
- Frost Sheathe (V) zamyka gracza i jego party w Frost Prison na 5 sekund (zamiast 3 sek.).
Kung Fu Master
-
Hongmoon Skill
- Kung Fu Master ma dostęp do Comet Strike (4) Tier 5.
-
Tiger’s Pounce (LMB)
- Minimalny zasięg castowania to 5m.
-
Searing Blow (F)
- Searing Blow (Stage 3) zadaje Flame damage.
- Searing Blow (Tier 3 Stage 3) zmniejsza cd Searing Palm (X) o 7 sekund.
-
Smite (F)
- Dodano Stage 4, który umożliwia użycie Hellfire Kick (4) i Searing Palm (X).
- Smite (Stage 1 i Stage 4) umiejscawia Cię 2m od celu.
- Smite (Tier 3 Stage 1) odnawia 4 Focus przez 2 sekundy.
- Smite (Tier 2 Stage 4) umożliwia użycie Hellfire Kick (4)
- Smite (Tier 3 Stage 4) umożliwia użycie Hellfire Kick (4) i Searing Palm (X)
-
Ice Guard (Tab)
- Ice Guard (Stage 3) można użyć natychmiast i zamraża w obszarze 8 metrów (do tej pory było 5m).
-
Elbow Smash (1)
- Elbow Smash (Tier 3 Stage 2 i Tier 4 Stage 2) ma cd 0.4 sekundy. Został zmniejszony z 1.3 sekundy (w grze pojawia się informacja, że jest Instant)
-
Swift Strike (2)
- Swift Strike (Stage 3) to Tiger Strike (Stage 3) i zadaje obszarowy Flame Damage.
- Tiger Strike (Stage 4) zadaje damage na obszarze 4m (do tej pory było 3m).
-
Shin Kick (3)
- Shin Kick (Stage 2) zadaje Wind damage.
-
Hellfire Kick (4)
- Hellfire Kick zadaje Flame damage.
-
Flurry (C)
- Flurry (Tier 4 Stage 1) zmniejsza cooldown Searing Palm (X) o 5 sekund za uniknięcie obrażeń lub dodatkowego efektu (zmniejszono z 6 sekund).
- Flurry (Tier 4 Stage 2) zmniejsza cooldown Searing Palm (X) o 3 sekundy za uniknięcie obrażeń lub dodatkowego efektu (zwiększono z 2 sekund).
Summoner
-
Hongmoon Skill
- Summoner ma dostęp do Rumblebees (RMB) i Super Sunflower (RMB) Tier 5.
-
Rosethorn (LMB)
- Zwiększono podstawowy damage.
- Rosethorn (Tier 1 Stage 1) zwiększa Ranged Attack Speed.
- Rosethorn (Tier 2 Stage 1) zwiększa Consecutive Cast Speed.
- Rosethorn (Tier 3 Stage 1) przebija Parry.
- Rosethorn (Tier 4 Stage 1) odnawia 1 dodatkowy Focus za każdy critical hit.
- Rosethorn (Tier 2) został przeniesiony do Rosethorn (Tier 3).
-
Rumblebees (RMB)
- Rumblebees (Stage 1) zadaje mniejszy damage.
- Rumblebees (Tier 2 Stage 2) można używać podczas poruszania się i w niewidzialności.
- Rumblebees (Tier 3 Stage 1) zadaje dodatkowy damage za każdy critial hit zamiast zadawać dodatkowy damage za natychmiastowe castowanie.
- Rumblebees (Tier 5 Stage 1) może zostać użyty natychmiast na cel, który ma Stun, Daze i Phantom Grip dodatkowo Knock Down, Airborne i Pin.
- Rumblebees (Tier 5 Stage 2) nie spowalnia przeciwników.
- Rumblebees (Tier 5 Stage 2) może zostać użyty natychmiast na cel, który ma Stun, Daze i Knock Down, dodatkowo Grapple i Airborne.
- Rumblebees (Tier 5 Stage 2) może zostać użyty natychmiast podczas poruszania się.
-
Farewell (F)
- Farewell (F) ma cooldown 10 minut.
- Członkowie grupy, którzy zostaną wskrzeszeni przy użyciu Farewell są niewrażliwi na 5 ataków przez 5 sekund.
- Farewell wskrzesza członków party ze 100 % HP (było 50%).
- Członkowie party, którzy zostali wskrzeszeni przy użyciu Farewell nie mogą być wskrzeszani przy użyciu Helping Paw (LMB) przez 10 minut.
-
Flying Nettles (F)
- Flying Nettles (Tier 2 Stage 2) anuluje skille Defensywne u przeciwnika, który znajdzie się w zasięgu działania skilla.
- Flying Nettles (Tier 3 Stage 2) resetuje cooldown Rumblebees (RMB) i uniemożliwia przeciwnikowi używanie dashów oraz doskoków przez 6 sekund.
-
Thorn Strike (2)
- Zwiększono z 9 sekund do 18 sekund cooldown podstawowego ataku Tier 1 Stage.
-
Clawnado (C)
- Zadaje dodatkowy damage na przeciwnikach będących pod wpływem Flying Nettles i Briar Patch.
-
Uppercut (V)
- Uppercut ma 18 sekundowy cooldown.
-
Bombs Away (V)
- Zadaje dodatkowy damage na przeciwnikach będących pod wpływem Flying Nettles i Briar Patch.
-
Huzzah! (Z)
- Huzzah! (Base Skill Tier 1 Stage 1) zwiększono odnawianie HP z 20% do 30%.
- Huzzah! (Tier 2 Stage 1) zwiększono odnawianie HP z 40% do 60%.
-
Lunge (Tab)
- Familiar dobiegnie teraz szybciej do przeciwnika.
User Interface
- Interfejs Martial Tome został ulepszony i teraz zawiera dodatkowe filtry oraz opcje sortowania.
- Naprawiono interfejs Recommended Skills.
- Naprawiono problem z przezroczystością w Hongmoon Store.
- Usunięto powiadomienia dla nieaktywnego contentu z Clock UI.
- Dodano możliwość dostosowania Clock UI do wybranych stref czasowych.
- Zmieniono ikonkę do Salvage.
- Poprawiono problem z przyciskiem Exit w PIN/OTP UI.
- Poprawiono błędy z bannerami w grze na rozdzielczości 4K.
PvP
- Witajcie w Przedsezonie PvP! Sezon rozpocznie się 10.02.2016 r. i potrwa do 9.03.2016 . Od tego momentu za każdą walkę będziecie dostawać Zen Beans, które wymienicie u NPC. Nagrody zostaną rozdane na koniec sezonu, na podstawie posiadanego przez Was rankingu.
- Dodano nowy interfejs – PvP ranking.
Przedmioty
- Bronie Awakened Pirate i True Pirate są dostępne i mają zwiększony bonus do critical damage.
- Bronie Awakened Pirate i True Pirate mają efekt odnawiania 100% Focus, zaczynając od Stage 1.
- Awakened Siren i wyższe bronie mają teraz szansę na odnowienie 100% Focus (zamiast 70%).
- Awakened Siren i wyższe bronie zadają większy damage.
- Dodano nagrody za Zen Ben do zakładki Premium Membership w Dragon Express.
- Dodatkowe przedmioty mogą być teraz schowane do Wardrobe.
- Zmieniono przepis na Blackwyrm Roar Resist Charm.
- Zmieniono nagrody za 4- i 6-osobową wersję Blackram Supply Chain.
Localization
- Poprawiono błędy związane z niepasującymi do siebie nazwami w Craftingu i Gatheringu.
System
- Dodano optymalizację i ulepszono wydajność.
- Naprawiono problem z kupowaniem NCoin poprzez Hongmoon Store.
- Ulepszono wsparcie dla klawiatur AZERTY.
- Ulepszono wiadomości z błędami.
Źródło: link .
yeyy buffnijmy bezmuzgiego Blade Dancera :D! bo jest zbyt mało op…
True. PvP w tej grze jest trochę hmm nie do końca zbalansowane tak to powiedzmu
Zamiast „nerfić” klasy postaci, które nad wyraz były zbyt mocne „zbuffowali” i to całkiem mocno. Zostały usunięte lub zmniejszone jakieś małe buffki i Tier’y szkoda gadać. Myślałem, że jednak będzie nerf dla mojego ForceMaster’a ale widzę na plus. Jestem ciekaw jak będą wyglądały przyszłe „balansy” postaci.
Nom, a podobno postacie miały być zbalansowane :/
btw. z tym wardrobe, czyli teraz soby bez premium będą mogły schować zdobyte ubrania ?
Problem jest taki, że nie mamy 50lvl. Co za tym idzie ciężko cokolwiek zbalansować :/ Gdybyśmy dostali starą wersję skilli (przewidziane na 45 lvl) byłoby dużo lepiej.
Osoby bez premium nie będą mogły korzystać z szafy :(
A czy jak wrzuce stroje do szafy to czy po skończonym premium one nadal w niej będą?
Tak beda dalej w szafie ;)
A będzie można korzystać z dotychczas posiadanych ciuszków?
Jak zwykle nie potrafią czegoś zrobić na czas ;]
Niestety :(
Też dostaliście crasha jak odpalaliście b & s że client serwera jest nieprawidłowy?
https://scr.hu/0qeuf/iz0r1
Wyżej link z podglądem. Też wam wyskoczyło coś takiego?
Serwery nie działają i dlatego otrzymałeś ten komunikat. Musimy zaczekać do momentu kiedy włączą serwery, a niestety nie podali godziny ;/
Wiadomo kiedy serwery będą włączone?
Niestety nie :( Ciągle cisza…
Już działają ;D
Fakt faktem nerf na destroyera na pvp był potrzebny ,ale tak furie znerfić na pve to bezsensu teraz na dungeonach człowiek się tylko denerwuje