kung fu master

Kung Fu Master

Kung Fu Master jest najprawdopodobniej najtrudniejszą klasą w Blade & Soul, wymaga doskonałego refleksu, dobrego orientowania się w sytuacji oraz zdolności do szybkiego podejmowania decyzji. Ta klasa posiada dużo różnych umiejętności, które aktywują się w ściśle określonych warunkach, które można uzyskać tylko poprzez celne uderzenie, unik, zablokowanie ataku lub uderzenie krytyczne.

Dobry Kung Fu Master może połączyć swoje umiejętności tworząc combo, które zada dużo obrażeń. Niestety samo rozpoczęcie walki, uderzanie oraz kopanie przeciwników nie wystarczy. Na wyższych poziomach odpowiednie używanie umiejętności obronnych pozwala aktywować kilka silnych skilli, które zadają dużo obrażeń, ale oprócz tego pozwala na bycie prawie niewrażliwym na ataki.

Tak jak pozostałe klasy, Kung Fu Master może nakładać na swoich przeciwników różne efekty. Mogą mocować się z powalonym przeciwnikiem dzięki Grapple, łamiąc im ręce, uderzając przeciwnika głową lub po prostu uderzać nim o ziemię.

Gra jako Kung Fu Master

Kung Fu Master skupia się na zadawaniu dwóch typów obrażeń: Ognia i Powierza. Nie wszystkie umiejętności wywołują  obrażenia pochodzące od żywiołów, ale te które posiadają taki efekt zadają więcej obrażeń wraz z odpowiednio dobranymi przedmiotami. Skupienie się na budowaniu swojej postaci wokół tych typów obrażeń, na dłuższą metę da wiele korzyści, zwłaszcza gdy dojdziesz do end game’owych instancji.

Jeśli chodzi o grę w grupie, Kung Fu Master skupia się głównie na „trzymaniu” Bossa, ponieważ jest to jedna z dwóch klas, które potrafią generować aggro. To oznacza, że Kung Fu Master musi być w szczytowej formie, aby idealnie zgrać blokowanie ataków oraz uniki, a także łączyć swoje umiejętności w  combo, dzięki któremu może utrzymać aggro. W związku z tym, że dużo umiejętności zadających największe obrażenia jest aktywowanych tylko w określonych warunkach, Kung Fu Master musi się dobrze zgrać ze swoją grupą, aby móc je wykorzystać. Wystarczy jedna mała pomyłka i Kung Fu Master może być chwilowo nieskuteczny.

W PvP Kung Fu Master musi rozumieć i przewidywać ruchy przeciwników, aby móc na nie zareagować w odpowiednim czasie. Przeciwdziałanie (countering) – zarówno przy użyciu umiejętności Counter, jak i samej taktyki – jest największą siłą Kung Fu Master’a. Tylko najlepsi Kung Fu Masterzy są w stanie wykorzystać siłę przeciwników przeciwko nim, przewidzieć ich ataki oraz ostatecznie przechytrzyć ich.

Zwykłe combo

  1. Leading Palm (X)
  2. Searing Palm (X)
  3. Straight Jab (LMB)
  4. Swift Strike (2)
  5. Straight Jab (LMB)
  6. Swift Strike (2)

  1. Dash Left (Q)
  2. Searing Palm 1 (X)
  3. Dash Right (E)
  4. Searing Palm 2 (X)
  5. Leading Palm (X)
  6. Searing Palm 3 (X)
  7. Comet Strike (4) Tier 4 Stage 3
  8. Searing Palm 4 (X)

  1. Tiger Strike (2) (Swift Strike) Tier 3 Stage 4
  2. Hellfire Kick (4)
  3. Backstep (S,S)
  4. Tiger’s Pounce (LMB)
  5. Grapple (Tab)
  6. Armbar (4)

PvP Combo

  1. Dash Left (Q)
  2. Tremor (V) Tier 4 Stage 1
  3. Shin Kick (3) (Leg Sweep) Tier 4 Stage 2
  4. Searing Blow (F) (Cyclone Kick) Tier 3 Stage 3
  5. Straight Jab (LMB) (Tier 4 Stage 1)
  6. Shin Kick (3) (Leg Sweep) Tier 4 Stage 2
  7. Searing Blow (F) (Cyclone Kick) Tier 3 Stage 3
  8. Straight Jab (LMB) (Tier 4 Stage 1)
  9. Rising Dragon (Z) (Tier 4 Stage 2)
  10. Shin Kick (3) (Leg Sweep) Tier 4 Stage 2
  11. Searing Blow (F) (Cyclone Kick) Tier 3 Stage 3
  12. Straight Jab (LMB) (Tier 4 Stage 1)
  13. Shin Kick (3) (Leg Sweep) Tier 4 Stage 2
  14. Searing Blow (F) (Cyclone Kick) Tier 3 Stage 3
  15. Straight Jab (LMB) (Tier 4 Stage 1)
  16. Comet Strike (4) (Tier 4 Stage 2)
  17. Shin Kick (3) (Leg Sweep) Tier 4 Stage 2
  18. Searing Blow (F) (Cyclone Kick) Tier 3 Stage 3
  19. Straight Jab (LMB) (Tier 4 Stage 1)
  20. Shin Kick (3) (Leg Sweep) Tier 4 Stage 2
  21. Searing Blow (F) (Cyclone Kick) Tier 3 Stage 3
  22. Straight Jab (LMB) (Tier 4 Stage 1)

Źródło: link .

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *