Gloomdross Incursion

Gloomdross Incursion jest instancją typu defensywnego, czyli aby ją przejść trzeba coś obronić. Jak zapewne wiecie (albo nie) tego typu instancje wymagają sporo czasu, dlatego musicie się na to przygotować.

gloomdross-forest-mapa-2

Pierwsza faza – obrona (Tanjay Kilns)

Pierwsza i druga faza przypomina Awakened Necropolis , gdzie gracze muszą bronić NPC aktywujących kule.

Zazwyczaj party dzieli się na dwie grupy:

  • pierwsza z nich zostaje, aby bronić kuli przed nacierającymi przeciwnikami,
  • druga idzie uratować więcej NPC, aby pomogli w obronie.

Łącznie mamy do czynienia z trzema typami NPC – Gunnerem, Archerem i Force Masterem.

gloomdross-forest-mapa

Po prostu przejdź do lokalizacji oznaczonych na mini mapie i zabij moby. Następnie wciśnij [F], aby podnieść NPC i przenieś go do pierwszej kuli umieszczając go w odpowiedniej lokalizacji. Pamiętaj o tym, że jeśli coś Cię uderzy w trakcie przenoszenia, będziesz miał/a combat i upuścisz NPC.

Po umieszczeniu wokół kuli 3 (max 6) NPC tego samego typu, pojawi się mini boss, aby Wam pomóc.

Faza druga – obrona (The Stumpyards)

Faza druga przypomina pierwszą. Na kulę będą szarżować małe, średnie i duże grupy mobów. Jeśli macie problem z dpsem za bijcie otaczające sferę pająki, aby zdobyć kulę, a następnie rzućcie nią w moby. Dzięki temu przywiążecie je w miejscu na kilkanaście sekund i będziecie mogli je zabić.

Faza trzecia – ostatni boss Dark Lord

Po obronie dwóch sfer obudzi się ostatni boss w Gloomdross Incursion – Dark Lord.

Normalne ataki (nie są w żadnej kolejności)
  1. Lewy/prawy cios (można przerwać),
  2. Zionięcie – boss wykonuje atak przed sobą (3 uderzenia),
  3. Kręcenie – 360° aoe (2 uderzenia),
  4. Ciemna kula – boss rzuci nią w odległy cel.
Po osiągnięciu około 85% boss zacznie wykonywać ataki specjalne:
  1. Przyzwanie wiążących kwiatów (nazwałam je tak dla uproszczenia, bo nie wiem jak to inaczej opisać) oraz mobów,
  2. Potrójne tupnięcie (można je przerwać),
  3. Przyzwanie wiążących kwiatów oraz mobów,
  4. Potrójne tupnięcie (można je przerwać),
  5. Laser x3,
  6. Ryk, który odnawia bossowi HP,

Pomiędzy powyższymi skillami boss może wykonywać normalne ataki lub skakać na osoby, które się zbytnio od niego oddalą.

Przyzwanie wiążących kwiatów oraz mobów – wyjaśnienie

Podczas walki boss przyzwie wiążące kwiaty. Zaraz po tym, na krańcach pola, pojawią się moby i zaczną iść w kierunku bossa. Gdy uda im się podejść do niego uleczą go o około 1mln HP każdy.

Potrójne tupnięcie – wyjaśnienie

Po przyzwaniu kwiatów boss wykona potrójne tupnięcie, które trzeba przerwać. Destroyer lub Blade Dancer powinien go podnieść i przenieść tuż za kwiatek. Dzięki temu moby w niego wejdą i zostaną przywiązane. Tak czy owak całe party powinno współpracować i przejść za kwiat, czyli w miejsce w którym powinien znaleźć się Dark Lord. W przeciwnym razie boss skoczy na osobę najbardziej oddaloną od niego, a co za tym idzie znajdzie się daleko od kwiatka.

Pamiętajcie o tym, że wiążące kwiaty mogą przywiązać graczy, dlatego postarajcie się w nie nie wdepnąć.

Laser x3

Możliwe, że boss ryknie, a następnie przyzwie 3 kule nad swoją głową (zanim skoczy na środek pola). Po skoku oznaczy najbardziej oddalonego od niego gracza i wystrzeli w niego laserem. Gracz, który został oznaczony musi ustawić się w kierunku kwiatka, aby laser zniszczył przywiązane moby i kwiatka.

Boss wykona ten atak trzykrotnie, jeden po drugim. W ten sposób musisz zniszczyć dwie grupy przywiązanych mobów.

Ryk

Aoe na całe pole, które daje kd. Jeśli nie uda się Wam zabić mobów, boss wchłonie ich HP.

Jedna myśl nt. „Gloomdross Incursion”

  1. Jedna osoba idzie za kwiatek i w tym momencie reszta używa cc, żeby przerwać „tupnięcie”. Po cc boss skacze na osobę za kwiatkiem

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *