1 Boss – Mighty Chubarro
Można sobie z nim poradzić na kilka sposobów:
- Klasy, które mają ataki zasięgowe mogą atakować bossa, biegając dookoła filaru, na którym stoi. W międzyczasie klasy melee powinny zabijać moby, podnosić śnieżki i rzucać nimi w bossa. W momencie gdy boss otrzyma odpowiednią ilość ciosów (od śnieżek) spadnie na dół.
- Jeśli macie w party dwie osoby, które mają ataki powalające przeciwnika (range) to możecie z tego skorzystać. Gdy boss będzie miał kd, Force Master lub Blade Dancer może go złapać i ściągnąć na dół.
2 Boss – Yeti Chief Hunter
Zabij moby z prawej strony pokoju i nadal trzymając się prawej strony przejdź dalej (tak aby nie złapać aggro z pozostałych mobów). Jedna z osób, które mają ataki dystansowe powinna stanąć blisko wejścia na most i przyciągnąć bossa, a następnie użyć SS, aby uniknąć jego ataku i wejść na most. Dzięki temu będziecie mogli zabić bossa bez zabijania mobów, które zostaną pod mostem. Po zabiciu bossa na górze pojawią się moby, które mają bardzo mało hp. Do ich zabicia wystarczy aoe.
3 Boss – Angler Yeti
Informacje podstawowe:
- HP – 7 550 000,
- Enrage – 400 sec.
Animacje skilli są stosunkowo wolne, dlatego łatwo ich unikać. Warto uważać gdy boss:
- otworzy swoje ramiona – zaraz po tym użyje skilla, który zestunuje osoby stojące przed nim (180º).
- się wycofa – po tym skoczy na osobę mającą aggro.
- wykona skok i kończy drapać się po swoich czterech literach. Zaraz po tym zamachnie się łapą, zadając spory dmg.
Specjalny skill: absorbowanie ciepła
Boss wskakuje na środek i na ekranie wyświetla się napis „The Angler Yeti is absorbing the surrounding Heat”. W tym czasie boss zasysa ciepło, a aoe przyciąga wszystkich członków party i daje weaken. W tym momencie każda osoba będąca w party otrzymuje lodowy debuff, który jeśli nie zostanie ściągnięty na czas zamrozi graczy. Macie łącznie 20 sekund, aby ściągnąć ten debuff w innym przypadku zostaniecie zamrożeni, a gdy boss wykona duży skok zginiecie.
Jak uniknąć zamrożenia?
Po przyciągnięciu do siebie graczy, boss złapie osobę posiadającą aggro i wyrzuci przed siebie. Osoba ta nie będzie miała na sobie lodowego debuff’a ale zamiast tego otoczy ją ciepłe powietrze, które “ogrzeje” ludzi będących w pobliżu. Boss po wyrzuceniu tanka wykona 3 małe skoki i jeden duży, a następnie pod jego stopami pojawi się “ciepły spot”, do którego należy wejść. Oczywiście jest kilka sposobów na przetrwanie tej fazy, ale poniżej opiszę tylko dwa z nich.
Plan A
Gdy boss wyrzuci przed siebie osobę mającą aggro, ta nie powinna się podnosić, a wszyscy powinni do niej podbiec, aby usunąć swój status (zamrożenie). Każdy gracz powinien użyć SS zaraz po tym jak zostanie z niego/niej usunięty debuff, dzięki temu uniknie skoku bossa. Osoba wyrzucona przez Yeti powinna leżeć do momentu, gdy skończy się kd i następnie użyć SS. Dzięki temu, podobnie jak reszta party, uniknie obrażeń wynikających ze skoku Yeti. Ostatniego (wielkiego) skoku można uniknąć na wiele różnych sposobów, np. używając Seed Shroud lub Frost Sheath lub innych skilli.
Plan B
Po tym jak boss zaciągnie całe ciepłe powietrze, osoba posiadająca aggro powinna odbiec jak najdalej od bossa. Przez to boss nie będzie mógł go/jej złapać i rzucić, a zamiast tego skoczy na niego/nią. Gdy boss przygotowywuje się do drugiego skoku, postarajcie się przerwać mu ten skill (tylko nie łapcie). Zaraz po tym boss użyje dużego skoku. Po tym pod jego stopami pojawi się „strefa ciepła”, w której członkowie party będą mogli zneutralizować zamrażający ich debuff.
W skrócie – plan B zmusza bossa do użycia dużego skoku, po którym tworzy strefę ciepła. Jeśli boss jakimś cudem złapie osobę mającą aggro przejdźcie do planu A.
Specjalny skill: absorbowanie zimna
Po kilku tupnięciach na terenie pojawi się 8 lodowych okręgów. Wejdź w nie, aby je zlikwidować (wejście na nałożone na siebie okręgi zlikwiduje je wszystkie). Możecie pominąć jeden okręg, ponieważ nie będzie to miało większego znaczenia przy bitwie. Z lodowymi okręgami możecie sobie poradzić w jeszcze jeden sposób – zabijcie najbliższego grzyba, aby zdobyć bombę, która po wrzuceniu w okrąg niszczy go.
Jeśli nie zlikwidujecie kółek na czas, boss „zassie” je i użyje ich aby zamrażać graczy. Po absorbowaniu zimna na ekranie pojawią się płatki śniegu. Użyj w tym momencie Frost Sheath, SS, Q, E lub czegokolwiek innego, aby uniknąć zamrożenia. Jeśli zostaniesz zamrożony przez płatki śniegu, zostaniesz zabity przez wielki skok. Wejdź na strefę ognia, aby dostać buff zwiększający attack.
Przykładowy schemat walki:
- Startuje destroyer, dając kd bossowi i podnosząc go.
- Boss skacze na środek, aby zassać ciepłe powietrze.
- Użyj SS lub innego skilla, aby uniknąć weaken.
- Osoba posiadająca aggro powinna oddalić się od bossa.
- Po pierwszym skoku przerywamy animacje bossa używając, np. 2x KD.
- Podejdźcie do bossa i atakujcie go. Force Master powinien być gotowy aby użyć Frost Sheath. Wejdźcie w strefę ognia, aby dostać buff.
- Przygotujcie się na drugie zassanie ciepła.
- Trzecie zassanie ciepła. Podczas trzeciego zassania boss nie łapie osoby mającej aggro, ale skacze na nią. Ponownie użyjcie 2x kd, aby przerwać mu drugi skok. Na ten skok Force Master nie powinien używać Frost Sheath. Po prostu uniknijcie wielkiego skoku korzystając np. z SS.
- Zasysanie zimna.
- Gdy pojawią się płatki śniegu Force Master powinien użyć Frost Sheath.
- Q, E, SS lub cokolwiek innego aby uniknąć dużego skoku.
- Przerwijcie dps, gdy boss będzie miał 1,25 mln. HP.
- Poczekajcie na tupanie bossa i wejdźcie w lodowe kółka. Jeśli boss ma mniej niż 1,2 mln hp zanim pojawią się pierwsze lodowe kółka boss od razu użyje drugi raz zassania zimna, zabijając całe party. Force Master nie powinien wchodzić na więcej niż jedno kółko, aby mieć pewność że będzie mógł użyć Frost Sheath podczas zasysania zimna.