Assassin jest złożoną klasą, która góruje nad innymi, gdy ma swobodę i czas na przygotowanie swojego ataku. Idealnie charakteryzuje ją strategiczne podejście do walki.
Kalkulacja i precyzja – tak w skrócie można opisać Assassina.
Assassin musi przyjąć odpowiednią pozycję i użyć odpowiedniego łańcucha umiejętności, aby upewnić się, że jego przeciwnik nie ma możliwości, aby odpowiedzieć na jego błyskawicznie szybkie ataki. W odróżnieniu od innych klas, którym może ujść na sucho nieudolne używanie umiejętności i nadal mogą zadać obrażenia, ruchy i umiejętności Assassina są płynne – tak ostre jak sztylet, który dzierży – co za tym idzie Assassin może bezbłędnie przechodzić z ataku do ataku.
Assassin to mistrz zamieszania i dezorientacji.
Ich typowy otwierający ruch pozostawia przeciwnika trwającego w osłupieniu, kiedy zostanie w sposób niewytłumaczalny uderzony przez niewidzialną siłę. Jeśli przeżyje wystarczająco długo, aby wrócić do siebie, oznacza to, że Assassin łaskawie postanowił powstrzymać swoje niszczycielskie ataki i wszystko wskazuje na to, że zniknął ponownie.
Podobnie jak u Blade Mastera , dostępność poszczególnych umiejętności Assassina zależy od jego stance (postawy): Stealth Stance utrzymuje Assassina w niewidzialności, pozwalając mu na zadanie olbrzymiej ilości obrażeń na niczego nie podejrzewającej ofierze. Decoy Stance dostarcza Assassinowi różnorodny zestaw narzędzi, włączając w to bomby oraz inne umiejętności, które ogłuszają, oszołamiają i przewracają, jak i Counter: efektowną wizualnie umiejętność, która zapobiega otrzymaniu obrażeń i przenosi Assassina z powrotem do Stealth Mode.
Gra jako Assassin
Assassin skupia się na zadawaniu dwóch typów obrażeń: elektrycznych i mrocznych. Nie wszystkie umiejętności wywołują obrażenia pochodzące od żywiołów, ale te które posiadają taki efekt zadają więcej obrażeń wraz z odpowiednio dobranymi przedmiotami. Skupiając się na budowaniu swojej postaci wokół tych typów obrażeń da wiele korzyści na dłuższą metę, zwłaszcza gdy dojdziesz do end game’owych instancji.
W grupie Assassin zajmuje rolę klasy zadającej duże obrażenia, która może z łatwością poradzić sobie ze słabymi przeciwnikami lub walcząc wspólnie z Kung Fu Masterem lub Blade Masterem może znacznie zredukować życie Bossa. Assassin musi uważać, aby nie przejąć aggro, ponieważ przejęcie uwagi (oraz obrażeń) przeciwnika pozostawia Assassina walczącego o przetrwanie i przez to zmniejsza jego efektywność.
Na arenie PvP, mocna strona Assassina jaką są dokładne ataki i sposób poruszania się daje mu dużą przewagę. Pomimo tego że zazwyczaj nie jest w stanie wykonać pełnego combo, które pomogłoby mu w każdej sytuacji PvE, zdyscyplinowany Assassin wie jak przejąć kontrolę w każdej sytuacji dzięki efektywnemu wykorzystywaniu Stealth (przechodzeniu w niewidzialność) i zamieszaniu, lub po prostu wykorzystując nadarzającą się okazję.
Zwykłe combo
- Landmine (Z)
- Turning Leaf (Tab)
- Landmine (Z)
- Shadow Dash (1)
- Flash Kick (Tab)
- Shadow Dash (1)
- Spinal Tap (LMB)
- Back Step (SS)
- Silver String (LMB)
- High Voltage (C)
- Backstep (SS)
- Shadowslip (F)
- Swiftstep (F)
- Sweeping Gale (tab)
- Volley (LMB)
- Thunderstruck (LMB)
- Flash Kick (Tab)
- Hook Kick (Tab)
- Heart Stab (RB)
- Lightning Crash (F)
PvP Combo
- Choke Bomb (4) – Tier 3 Stage 3
- Turning Leaf (Tab)
- Shadow Dash (1) – Tier 4 Stage 1
- Spinal Tap (LMB) – Tier 2 Stage 1
- Mist Slash (LMB) – Tier 3 Stage 1
- Heart Stab (RB) – Tier 4 Stage 1
- Mist Slash (LMB)
- Heart Stab (RB)
- Mist Slash (LMB)
- Heart Stab (RB)
- Close Shave (F) – Tier 2 Stage 2
- Lotus Kick (C) – Tier 3 Stage 2
- Mist Slash (LMB)
- Heart Stab (RB)
- Mist Slash (LMB)
- Heart Stab (RB)
- Sweeping Gale (Tab)
- Volley (LMB)
- Webbing (Tab) – Tier 2 Stage 3
- Landmine (Z) – Tier 3 Stage 4
Źródło: link .